Termeni și Condiții
Atunci când contactați Petale.md (înregistrată ca Twin Partners Works SRL) pentru servicii, ambele părți trebuie să respecte termenii și condițiile stipulate în acordul de ofertă.
Acest site este deținut de Twin Partners Works SRL. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul accepta Termeni si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazați pe legislația RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos. Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termeni si Condiții propuse de către Twin Partners Works SRL, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta. Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.
Servicii furnizate de Petale.md:
- Livrare de flori.
- Crearea de aranjamente florale și buchete pentru evenimente speciale, la cererea clientului.
- Buchete de mireasă, butoniere și alte aranjamente florale pentru decorul de nuntă.
- Mini buchete tematice pentru evenimente corporative.
- Raport foto sau video despre livrarea comenzii, la cerere.
- Livrarea prin curier într-un cod vestimentar special se discută în prealabil cu operatorul la plasarea comenzii.
Serviciile de fabricație și transport trebuie plătite integral în avans de către client.
Fotografiile sau clipurile video cu produsele achiziționate pot fi postate pe rețelele noastre sociale (Instagram, Facebook, TikTok) doar cu acordul clientului. Aprobarea sau dezacordul pentru publicarea acestor materiale trebuie comunicate operatorului înainte de livrare.
În cazul în care destinatarul refuză să accepte florile din orice motiv, livrarea se consideră finalizată, iar banii nu vor fi returnați.
Înregistrarea și achitarea comenzii:
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata.Plata online se face în condiții de siguranță maximă folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății, veți primi o confirmare de plată pe adresa dvs. de email.Procesatorul de plată folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiune a standardului de securitate 3D-Secure, ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului, în momentul efectuării plății, pe o pagină securizată maib, unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosință pentru fiecare tranzacție online. Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție. Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
- Numărul cardului (16 cifre)
- Data expirării (luna și anul)
- Codul CVC sau CVV (3 cifre)
- Numele și prenumele de pe cardul de plată
Politica de returnare:
Conform Hotărârii Guvernului Nr. 1465 din 8 decembrie 2003, privind regulile de comercializare a produselor, și având în vedere natura perisabilă a florilor, buchetele de flori și aranjamentele florale achiziționate nu sunt returnabile. În cazul în care produsele livrate nu corespund specificațiilor convenite (culoare, tip de flori, stare generală), vă rugăm să ne contactați imediat la numărul de telefon sau adresa de e-mail specificate pe site. Vom analiza situația și, dacă reclamația este justificată, vom remedia problema prin înlocuirea produselor sau alte soluții convenite de comun acord.
Dreptul de plângere:
Dacă clientul nu este mulțumit de executarea comenzii sau de calitatea acesteia, trebuie să ne informeze în termen de 24 de ore de la livrare. În caz contrar, o înlocuire sau rambursare nu va fi posibilă din cauza pierderii dovezilor de prospețime a florilor. Plângerile nu vor fi acceptate dacă există suspiciunea că florile sau cadourile au fost depozitate în condiții necorespunzătoare de către terți. În cazul în care Petale.md nu respectă acordurile, se va garanta rambursarea integrală a sumei plătite.
Posibile ajustări și anulări:
Posibilele ajustări în ordinea pentru proiectarea compoziției sau a textului cărții poștale trebuie făcute cu cel puțin 4 ore înainte de ora de livrare convenită în Chișinău și cu cel puțin 10 ore înainte pentru alte raioane din Moldova. În caz contrar, comanda va fi livrată neschimbată.
Plata serviciilor se efectuează în avans, în cuantum de 100% din costul serviciilor selectate, prin metodele indicate în rubrica „Plată” de pe site sau oferite de operator prin telefon.
Anularea unei comenzi se poate face cu cel puțin 24 de ore înainte de livrare. În acest caz, costul comenzii va fi returnat integral, cu excepția costurilor serviciilor bancare.
Termeni de livrare:
Se acordă cel puțin 2 ore pentru livrarea în mun. Chișinău sau în suburbii de la momentul plasării și plății comenzii. Livrarea către alte regiuni ale Moldovei se efectuează în cel puțin o zi de la plasarea comenzii.
În cazul livrării către instituții publice (hoteluri, restaurante, spitale etc.), Petale.md nu este responsabilă pentru întârzierea comenzii sau nerespectarea livrării, după transferul comenzii către terți. Comanda este considerată livrată și nu poate fi returnată sau schimbată.
Modificarea adresei:
Dacă adresa destinatarului se schimbă în momentul livrării, livrarea poate fi efectuată la noua adresă doar după plata suplimentară pentru re-livrare, costul acesteia fiind discutat cu operatorul.
Raport foto și video:
Reportajul foto și raportul video la livrare se efectuează doar cu acordul destinatarului.
Informații corecte pentru livrare:
Dacă clientul nu cunoaște adresa de livrare, este necesar să indice numărul de telefon al destinatarului, pentru a-l contacta la momentul livrării. Dacă datele de livrare sunt incorecte, comanda va fi considerată finalizată și nu poate fi returnată.
Reguli de rambursare:
Procedura și condițiile de rambursare se efectuează în același mod în care a fost efectuată plata pentru comandă.
Anularea comenzii:
Anularea completă a comenzii se poate face cu cel puțin 5 ore înainte de livrarea în Chișinău și cu cel puțin 24 de ore pentru restul raioanelor din Moldova, dacă comanda nu a fost pregătită.
Zile speciale:
În zilele speciale (14 februarie, 8 martie, 31 decembrie), timpul exact de livrare nu poate fi stabilit și livrarea se poate face pe parcursul întregii zile.
Forță majoră:
În caz de forță majoră (inundații, răsturnări politice, cutremure, lipsă de electricitate etc.), condițiile de livrare pot fi modificate și vor fi negociate individual cu fiecare client.
Livrare pe timp de noapte:
Livrarea pe timp de noapte (de la 22:00 la 07:00) se plătește dublu, indiferent de suma comenzii. Comenzile pentru livrarea nocturnă trebuie plasate nu mai târziu de 19:00.
Articole personalizate și exclusive:
Articolele personalizate și exclusive nu pot fi plătite curierului la livrare. Acestea pot fi comandate doar cu plată în avans.
Reguli de Substituire:
Fiecare aranjament floral este unic și nu poate fi copiat exact. Florarii noștri depun toate eforturile pentru a aduce comenzile cât mai aproape de fotografiile propuse, garantând păstrarea schemei generale de culori și a costului buchetului. Florile fiind sezoniere, este posibil să nu fie întotdeauna disponibile, caz în care acestea vor fi înlocuite cu alte articole de valoare egală sau mai mare. Această clauză se aplică și materialelor de ambalare și decorului.
În cazul în care este necesară înlocuirea unui tip de floare din buchet, vom încerca să vă informăm; dacă nu putem lua legătura cu dvs. în termen de 24 de ore, vom proceda la înlocuire pentru a preveni întârzierea livrării comenzii.
Date de contact:
- Denumirea juridică a companiei: Twin Partners Works SRL
- IDNO: 1024600081985
- Adresa juridică: str. Liviu Deleanu 9/2, Chișinău, RM
- Adresa fizică: str. Liviu Deleanu 9/2, Chișinău, RM
- Telefon de contact: +373 61 262779
- Email de contact: info@petale.md